Ty masz PYTANIA
dotyczące
belka niebieska SalesRobotów
... a my mamy ODPOWIEDZI
obrazek faq
1 Czym jest SalesRobots AMG i SalesRoboty?

Konto na LinkedIn mają prawie wszyscy - i prawie nikt tam nie „siedzi”. Dlatego stworzyliśmy SalesRoboty, które automatycznie, za nas, docierają do odpowiednich grup docelowych poprzez zaproszenia i wiadomości w tym portalu.

Dodatkowo sam portal powiadomi ich bardzo skutecznie o naszej aktywności (zaproszenie i wiadomość) za pomocą powiadomienia e-mail przesłanego na skrzynkę pocztową, do której większość z nas zagląda nawet kilkanaście razy dziennie.

W efekcie nasi klienci nie marnują czasu na żmudne czynności w LinkedIn i angażują się dopiero gdy działania SalesRobotów wywołają pozytywne reakcje i wskażą osoby zainteresowane ofertą.

 

SalesRoboty AMG - to działające w chmurze zaawansowane narzędzie automatyzacji działań na LinkedIn dla pojedynczych użytkowników, a także zespołów, ze wsparciem Premium dostarczanym przez profesjonalny Support Team.

Zapisz się na bezpłatny Webinar i dowiedz się więcej - www.SalesRobots.pl/webinar

2 Jak uruchomić SalesRobots AMG?

To bardzo proste - zamówienie on-line zajmie Ci tylko 60 sekund. Możesz pobrać proformę lub zapłacić online via DotPay.


Już następnego dnia otrzymasz finalną fakturę i dostęp do SalesRobots AMG i zamówionych SalesRobotów. Z łatwością podłączysz swoje konta LinkedIn™ i w 2-3 dni Twoje SalesRoboty zaczną pracować za Ciebie.

3 SalesRoboty a Rodo

Jako użytkownik LinkedIn, akceptując regulamin portalu, wyrażasz zgodę na uczestniczenie we wszystkich kanałach komunikacji, w tym nawiązywaniu kontaktów, przeglądaniu profili i komunikacji via czat. Jednak dane użytkowników wolno Ci przetwarzać poza LinkedIn wyłącznie za ich wyraźną zgodą, zatem Twoje SalesRoboty mogą spytać o e-mail nawet setki osób dziennie.

Zdziwisz się jak łatwo nawiązać kontakt via LinkedIn i przenieść go do innych kanałów komunikacji: telefon i e-mail.

4 Czy SalesRoboty działają na całym Świecie?

Oczywiście.

LinkedIn™ to ok 750 mln potencjalnych klientów na całym świecie, w tym aż 100 mln osób decyzyjnych. W Polsce to już niemal 4,4 mln użytkowników i ponad 600 tys top managerów, właścicieli i osób zarządzających. Wg badań naukowców 97% osób decyzyjnych ma swoje konto na LinkedIn, a Ty możesz do nich łatwo dotrzeć dzięki wiadomościom prywatnym w portalu.

5 Ile osób dziennie można zaprosić?

Maksymalna wydajność 1 konta LinkedIn to ok 5000 wiadomości i nawet ponad 500 zaproszeń standardowych wysłanych w 1 miesiąc. Portal uzależnia pulę dostępnych zaproszeń od reakcji grupy docelowej i zazwyczaj pozwala na 100-150 zaproszeń tygodniowo. Taka pula przydzielana jest co niedzielę i działa do wyczerpania, a od następnego tygodnia startuje od początku. Dzięki temu potencjał portalu jest ogromny i wykorzystasz go z SalesRobots AMG oszczędzając bardzo dużo czasu. Zalecamy ustawienie losowe w zakresie 40-70 zaproszeń dziennie, aby zminimalizować ryzyko wcześniejszego wyczerpania puli zaproszeń.

Dodatkowo możesz skorzystać z możliwości jakie daje wysyłka zaproszeń via e-mail i zwiększyć swoje zasięgi nawet 4-krotnie. Więcej na temat naszej nowej funkcjonalności znajdziesz pod hasłem "Jak wysyłać więcej zaproszeń na LinkedIn".

6 Jak osiągnąć ponad 50% zaakceptowanych zaproszeń?

Na poziom akceptacji zaproszeń wpływa kilka elementów. SalesRoboty potrafią omijać martwe i hermetyczne konta, a więc osoby, które nie mają w zwyczaju akceptować zaproszeń. Podpowiemy Ci również co zrobić, aby Twoje zaproszenie adresaci chętnie akceptowali.

7 Jaką notatkę dodawać do zaproszenia?

SalesRoboty wysyłają dziennie ponad dziesiątki tysięcy zaproszeń do nawiązania kontaktu i wbrew poradom Portalu, największy odsetek akceptacji osiągają działania bez "notatki". Zwróć też uwagę, iż spora część adresatów nie zauważy notatki dołączonej do zaproszenia, gdyż Portal nie eksponuje jej za dobrze. Odpowiednia notatka dodana do zaproszenia może jednak ocieplić leada i wywołać pozytywną reakcję.

8 Jaką wiadomość wysyłać?

Na 100 wysłanych wiadomości statycznie odpowiada ok 20 osób, z czego 5-10 skłonna jest zostawić swój adres e-mail, aby otrzymać więcej informacji. Przygotowując wiadomość weź pod uwagę, aby zostawić jak najlepsze wrażenie - to nadal są Twoi potencjalni klienci i będziesz chciał ponowić z nimi kontakt.

Treść wiadomości powinna być konkretna, krótka i zrozumiała. Warto, aby zawierała link do Twojej witryny (30% adresatów klika). Dzięki CTA w rodzaju "jeśli chciałby Pan dowiedzieć się więcej proszę zostawić poniżej swój e-mail", zgromadzisz wartościowe kontakty.

Przygotuj treść, która przyjaźnie nastawi adresata, np sformułowaniami typu "Pani Mario, miło mi Panią poznać", a zaawansowana personalizacja w j. polskim dostępna w SalesRobotach dobierze treść do płci adresata i odmieni jego imię do Wołacza!

9 Posty na feed a wiadomości prywatne na LinkedIn™

Postem i reklamą dotrzesz wyłącznie do użytkowników, którzy często odwiedzają Portal - ok 15 % - i są to najczęściej HRowcy, PRowcy, sprzedawcy, marketingowcy, Coache, influenserzy, itp.

Wśród osób decyzyjnych zaledwie 3-4% regularnie odwiedza Portal, a Ty przecież chcesz dotrzeć do 100% Twoje rynku.

Twoje działania wzmocnią automatyczne i defaultowe powiadomienia e-mail, które niemal każdy użytkownik otrzyma wraz z Twoim zaproszeniem i wiadomością, a to sprawia, że ten kanał komunikacji via LinkedIn jest 20 razy bardziej skuteczny niż posty czy reklamy.

10 SalesNavigator - Premium na LinkedIn™

Ogromny potencjał SalesNavigatora, niedoceniany przez ekspertów LinkedIn™, wykorzystać potrafią dopiero SalesRoboty AMG. Dzięki SN Twój target będzie znacznie bardziej precyzyjny i kompletny. Portal oferuje dostęp do SalesNavigatora w cenie ok 299 zł za miesiąc na jedno konto. Dla klientów SalesRobots pakiet SalesNavigator dostępny jest 60% taniej

Dla każdego konta LinkedIn™ podłączonego do SalesRobota konieczne jest włączenie Premium SalesNavigator.

11 Jak wyszukać właściwe osoby?

Przygotowując Twojego SalesRobota do pracy wykorzystaj nasz krótki wideo-poradnik https://salesrobots.pl/prezentacja/TutorialSalesNavigator.mp4 - poznasz tajniki SalesNavigatora i dowiesz się jak trafnie wskazać osoby z wybranej branży, o konkretnych stanowiskach, top managerów, na konkretnych obszarach, a także np. osób, które operują konkretnym systemem czy narzędziem. A do tego wiele więcej.

12 Co się dzieje po zdefinowaniu grupy docelowej - targetu

Twój nowy SalesRobot może zacząć pracę. Posługując się ulepszonym profilem Twojej osoby oraz uzbrojony w przydatne narzędzia sukcesywnie nawiązuje nowe kontakty nie przeszkadzając Ci w pracy. Dopiero gdy trafi na zainteresowanego, wkraczasz do akcji Ty i przejmujesz kontakt.

13 Czy mogę sam zapraszać osoby do kontaktów i wysyłać wiadomości?

Tak. Zaproszeni przez Ciebie mają priorytet, a SalesRobot pominie osoby, z którymi korespondowałeś. Możesz w każdej chwili zapraszać nowe kontakty, pisać do osób zaproszonych przez SalesRobota i nic złego się nie wydarzy.

14 Ile dziennie pozyskam leadów?

Użytkownicy SalesRobots AMG mogą otrzymywać od 5 do 10% pozytywnych odpowiedzi na wiadomości od osób potencjalnie zainteresowanych. Wynik ten zależy od liczby SalesRobotów i skuteczności komunikacji. W trakcie kampanii możesz udoskonalać jej elementy, aby zwiększać jej skuteczność.

15 Czy SalesRobot utrudni dostęp do LinkedIn™?

Nie. SalesRobot pracuje na serwerze z dedykowanym IP. Nie masz żadnych ograniczeń w korzystaniu z portalu.

16 Czy mam dostęp do panelu SalesRobota?

Oczywiście.

Dzięki SalesRobots AMG możesz z jednego miejsca zarządzać całym zespołem SalesRobotów, a w tym:
√ tworzyć kampanie typu Teams - wspólna grupa docelowa i 100% deduplikacja
√ reagować na korespondencję zespołu dzięki wygodnemu Smart Chat
√ korzystać z automatycznych i spersonalizowanych szablonów odpowiedzi
√ jednym kliknięciem eksportować leady na e-mail lub via API do dowolnego systemu

A także masz dostęp do repozytorium wygenerowanych leadów i bogatych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym ocenisz prace Robotów.

17 Jak SalesRobota sprawdza się w mojej branży?

SalesRobot pracuje z Twoim kontem LinkedIn™ i bardzo skutecznie nawiązuje kontakty w segmencie B2B. Jest skuteczny również w wybranych kampaniach B2C, np sprzedaż samochodów i ubezpieczeń. SalesRoboty najlepiej sprawdzają się tam, gdzie grupa docelowa jest bardzo liczna, od kilku tysięcy osób, a sama branża zazwyczaj jest bez znaczenia.

18 Na jakim koncie prowadzone są działania?

SalesRobot pracuje na Twoim osobistym koncie LinkedIn™. To może być konto managerów, handlowców lub specjalnie stworzone konto, które dedykujesz do pracy SalesRobota. Zawsze jednak jest to Twoje konto, masz nad nim pełną kontrolę i pozyskane kontakty pozostaną u Ciebie na zawsze.

19 Czy LinkedIn™ ogranicza intensywne działania?

Tak. LinkedIn™ chroni użytkowników przed spamem i fake newsami poprzez odpowiednie limity dla różnych operacji, które jednak są na tyle wysokie, aby skutecznie prowadzić działania biznesowe na sporą skalę. SalesRoboty znają limity LinkedIn™ i utrzymują do nich bezpieczny margines.

20 Ile kontaktów można mieć na LinkedIn™?

Aż 30 000.

21 Minimalna liczba SalesRobotów to?

Dowolna. Możesz zamówić SalesRobots AMG z jednym SalesRobotem, dwoma, a także potężny zespół dla kilkudziesięciu handlowców.

22 Mam wiele grup docelowych

Bardzo dobrze. SalesRoboty AMG mogą kierować działania do wielu grup równocześnie i nawiązywać kontakt dedykowanym komunikatem.

23 Czy jest możliwa personalizacja treści wiadomości?

Oczywiście, jest taka możliwość. SalesRoboty potrafią odmieniać imiona w j. polskim i rozpoznawać płeć, a więc wyślą w pełni poprawną i elegancką wiadomość, np "Pani Mario, miło mi Panią poznać"

24 Czy mogę wykluczyć z działań SalesRobotów wybrane osoby lub firmy?

Oczywiście. Jeszcze na etapie LinkedIn Premium SalesNavigator definiujesz target - możesz dodawać, usuwać i wykluczać wiele wartościowych kryteriów. Dodatkowo w samym Panelu SalesRobots AMG możesz dodać nieograniczoną listę firm, które zespół SalesRobotów pominie w swoich działaniach. Warto wykluczyć swoją firmę, konkurencję i najważniejszych klientów, a także pracowników SalesRobots :)

25 Jak wykluczyć duplikowanie leadów w zespole?

Dzięki funkcjonalności SalesRobots Teams masz taką możliwość. SalesRobots AMG może dynamicznie dzielić leady w grupie docelowej pomiędzy SalesRoboty z całkowitą deduplikacją. Jest to zautomatyzowany proces, który uruchomisz jednym przyciskiem.

26 Na jak długo zawierana jest umowa?

SalesRoboty AMG możesz zamówić już na 1 miesiąc, a umowa zawierana jest w 60 sekund on-line, bo oszczędzamy Twój czas również na etapie formalności.

27 Ile SalesRobotów zamówić?

Do każdego SalesRobota możesz podłączyć jedno konto LinkedIn. jeśli Twój zespół liczy 5 osób - zamów dla nich 5 SalesRobotów.

Każde konto LinkedIn dysponuje pulą między 100-150 zaproszeń standardowych tygodniowo i dodatkową możliwością wysyłki zaproszeń e-mailowych.  SalesRobot będzie potrafił wykorzystać ten potencjał, a Ty zwiększysz zasięg swoich działań zamawiając dodatkowe SalesRoboty.

28 Czy SalesRobot może pracować z fikcyjnym kontem?

Tak - to bez znaczenia. Na dodatek mechanizmy "anty-fake" portalu działają bardzo nieskutecznie.

29 Czy można w Sales Robots prowadzić kilka kampanii jednocześnie przez jedną osobę?

Oczywiście - dla jednego konta LinkedIn (1 SalesRobot) możesz wyznaczyć więcej targetów i do każdego przygotować osobną komunikację - różne treści wiadomości.

30 Czy potrzebuję Premium na LinkedIn, aby pracować z SalesRobotami AMG?

Tak, pakiet Premium na LinkedIn jest niezbędny. Każde darmowe konto LinkedIn ma dodatkowe ograniczenia, wykupienie Premium SalesNavigator niweluje ten problem. 


W SalesRobots możesz udostępniać grupy docelowe między członkami zespołu.


Dla klientów SalesRobots pakiet SalesNavigator można zakupić ze zniżką 60%.

31 Potencjalne reakcje LinkedIn przy automatyzacji działań

Portal nie wykrywa działania SalesRobotów AMG ze względu na zamknięty kod - nikt poza nami nie ma do niego dostępu.

Przez 3 lata naszych działań żadne konto klienta nie zostało zablokowane. Wyjątkiem są konta fikcyjne, które czasami są ograniczane przez portal - jednak zdarza się to bardzo rzadko - w naszej ocenie rzadziej niż odejście pracownika wraz wartościowym kontem LinkedIn.

32 Konto pracownika czy avatar?

Wykorzystanie prawdziwego konta LinkedIn należącego do pracownika wiąże się z ryzykiem utraty wartościowych zasięgów po odejściu pracownika. Alternatywą jest użycie Avataru (konta fikcyjnego), które na zawsze pozostaje w firmie. 

Portal prowadzi niezbyt skuteczne działania w kierunku ograniczania fikcyjnych kont. Wg naszego doświadczenia zdarza się to bardzo rzadko - rzadziej niż pracownicy odchodzący z firmy wraz wartościowym kontem.

Konto typu Avatar może wyglądać bardzo autentycznie i osiągać dobre wyniki lead generation - dowiedz się więcej podczas prezentacji z naszym pracownikiem.

33 Ile wiadomości follow up wyśle Robot do 1 leada?

W SalesRobots AMG może łatwo zaplanować całą sekwencję wiadomości z odstępami czasowymi. Dodatkowo Robot potrafi omijać osoby, które wcześniej odpowiedziały.

Dzięki temu utrzymasz kontakt z leadami w Twoim zasięgu, aby zmaksymalizować konwersję w kampanii.

34 Jak wysyłać więcej zaproszeń na LinkedIn?

Zaproszenia e-mailowe - to nasza nowa funkcjonalność (wersja BETA udostępniona testowo dla klientów) pozwalająca na wysyłanie nawet do 4 razy więcej zaproszeń niż dotychczas (łącznie około 400 zamiast 100 tygodniowo), dzięki systemowi zapraszania via e-mail.

Nie musisz znać e-maili zapraszanych osób. Około 30% użytkowników LinkedIn udostępnia swój adres e-mail w Portalu, a SalesRoboty potrafią odczytać go i użyć do wysłania zaproszenia. 

Zaproszenia e-mailowe mogą działać równolegle z wysyłką standardowych zaproszeń - to Ty decydujesz czy chcesz skorzystać z dodatkowej wysyłki i zwiększyć intensywność swoich działań.

 

W Panelu:

Możesz dowolnie aktywować i dezaktywować dodatkową wysyłkę zaproszeń e-mailowych i wybrać odpowiedni przedział dotyczący ilości wysyłanych zaproszeń dziennie. Zaproszenia te, niczym nie różnią się od standardowych - w LinkedIn są one wyświetlane w ten sam sposób. Zaproszenia e-mailowe wysyłane są bez dodatkowej “notatki”.

SalesRobot inteligentnie decyduje jaki rodzaj zaproszenia wysłać do użytkownika: gdy obie opcje są aktywne to użytkownik publikujący swój e-mail otrzyma zaproszenie e-mailowe. Użytkownicy nie publikujący e-maila otrzymają zaproszenie standardowe.

W informacjach o zaproszeniach oczekujących możesz obserwować jak rozkłada się liczba zaproszeń na te e-mailowe i standardowe. Przy każdym użytkowniku, do którego możemy wysłać niestandardowe zaproszenie, dzięki znajomości adresu e-mail znajdzie się odpowiednie oznaczenie „@„.


Na LinkedIn:

System wysyła zaproszenia wykorzystując tę podstronę - https://www.linkedin.com/mynetwork/import-contacts/iwe/ podając login użytkownika znajdującego się Twojej na liście osób oczekujących w kolejce.


Uwaga! Aktualnie funkcjonalność zaproszeń via e-mail jest na etapie wersji Beta i została udostępniona dla klientów na testy.