Ty masz PYTANIA
dotyczące
belka niebieska Sales Robotów
... a my mamy ODPOWIEDZI
obrazek faq
1 Czym jest Sales Robots i Sales Roboty?

Konto na LinkedIn mają prawie wszyscy - i prawie nikt tam nie „siedzi”. Dlatego stworzyliśmy Sales Roboty, które automatycznie, za nas, docierają do odpowiednich grup docelowych poprzez zaproszenia i wiadomości w tym portalu.

Dodatkowo sam portal powiadomi ich bardzo skutecznie o naszej aktywności (zaproszenie i wiadomość) za pomocą powiadomienia e-mail przesłanego na skrzynkę pocztową, do której większość z nas zagląda nawet kilkanaście razy dziennie.

W efekcie nasi klienci nie marnują czasu na żmudne czynności w LinkedIn i angażują się dopiero gdy działania Sales Robotów wywołają pozytywne reakcje i wskażą osoby zainteresowane ofertą.

 

Sales Roboty - to działające w chmurze zaawansowane narzędzie automatyzacji działań na LinkedIn dla pojedynczych użytkowników, a także zespołów, ze wsparciem Premium dostarczanym przez profesjonalny Support Team.

Zapisz się na bezpłatny Webinar i dowiedz się więcej - www.SalesRobots.pl/webinar

2 Jak uruchomić Sales Robots?

To bardzo proste - zamówienie on-line zajmie Ci tylko 60 sekund. Możesz pobrać proformę lub zapłacić online via Przelewy24.


Już następnego dnia otrzymasz finalną fakturę i dostęp do Sales Robots i zamówionych Sales Robotów. Z łatwością podłączysz swoje konta LinkedIn™ i w 2-3 dni Twoje Sales Roboty zaczną pracować za Ciebie.

3 Sales Roboty a Rodo

Jako użytkownik LinkedIn, akceptując regulamin portalu, wyrażasz zgodę na uczestniczenie we wszystkich kanałach komunikacji, w tym nawiązywaniu kontaktów, przeglądaniu profili i komunikacji via czat. Jednak dane użytkowników wolno Ci przetwarzać poza LinkedIn wyłącznie za ich wyraźną zgodą, zatem Twoje Sales Roboty mogą spytać o e-mail nawet setki osób dziennie.

Zdziwisz się jak łatwo nawiązać kontakt via LinkedIn i przenieść go do innych kanałów komunikacji: telefon i e-mail.

4 Czy Sales Roboty działają na całym Świecie?

Oczywiście.

LinkedIn™ to ok 750 mln potencjalnych klientów na całym świecie, w tym aż 100 mln osób decyzyjnych. W Polsce to już niemal 4,4 mln użytkowników i ponad 600 tys top managerów, właścicieli i osób zarządzających. Wg badań naukowców 97% osób decyzyjnych ma swoje konto na LinkedIn, a Ty możesz do nich łatwo dotrzeć dzięki wiadomościom prywatnym w portalu.

5 Ile osób dziennie można zaprosić?

Obserwujemy, iż ponad 85% kont osobistych LinkedIn podłączonych do Platformy Sales Robots może wysłać miesięcznie ponad 7000 wiadomości, ponad 800 zaproszeń profilowych i ponad 1300 zaproszeń e-mailowych. Dzięki temu potencjał portalu jest ogromny i wykorzystasz go z Sales Robots oszczędzając bardzo dużo czasu. Zalecamy ustawienie losowe w zakresie 40-70 zaproszeń dziennie, aby zminimalizować ryzyko wcześniejszego wyczerpania puli zaproszeń.

 

6 Jak osiągnąć ponad 50% zaakceptowanych zaproszeń?

Na poziom akceptacji zaproszeń wpływa kilka elementów. Sales Roboty potrafią omijać martwe i hermetyczne konta, a więc osoby, które nie mają w zwyczaju akceptować zaproszeń. Podpowiemy Ci również co zrobić, aby Twoje zaproszenie adresaci chętnie akceptowali.

7 Jaką notatkę dodawać do zaproszenia?

Sales Roboty wysyłają dziennie ponad dziesiątki tysięcy zaproszeń do nawiązania kontaktu i wbrew poradom Portalu, największy odsetek akceptacji osiągają działania bez "notatki". Zwróć też uwagę, iż spora część adresatów nie zauważy notatki dołączonej do zaproszenia, gdyż Portal nie eksponuje jej za dobrze. Odpowiednia notatka dodana do zaproszenia może jednak ocieplić leada i wywołać pozytywną reakcję.

8 Jaką wiadomość wysyłać?

Na 100 wysłanych wiadomości statycznie odpowiada ok 20 osób, z czego 5-10 skłonna jest zostawić swój adres e-mail, aby otrzymać więcej informacji. Przygotowując wiadomość weź pod uwagę, aby zostawić jak najlepsze wrażenie - to nadal są Twoi potencjalni klienci i będziesz chciał ponowić z nimi kontakt.

Treść wiadomości powinna być konkretna, krótka i zrozumiała. Warto, aby zawierała link do Twojej witryny (30% adresatów klika). Dzięki CTA w rodzaju "jeśli chciałby Pan dowiedzieć się więcej proszę zostawić poniżej swój e-mail", zgromadzisz wartościowe kontakty.

Przygotuj treść, która przyjaźnie nastawi adresata, np sformułowaniami typu "Pani Mario, miło mi Panią poznać", a zaawansowana personalizacja w j. polskim dostępna w SalesRobotach dobierze treść do płci adresata i odmieni jego imię do Wołacza!

9 Posty na feed a wiadomości prywatne na LinkedIn™

Postem i reklamą dotrzesz wyłącznie do użytkowników, którzy często odwiedzają Portal - ok 15 % - i są to najczęściej HRowcy, PRowcy, sprzedawcy, marketingowcy, Coache, influenserzy, itp.

Wśród osób decyzyjnych zaledwie 3-4% regularnie odwiedza Portal, a Ty przecież chcesz dotrzeć do 100% Twoje rynku.

Twoje działania wzmocnią automatyczne i defaultowe powiadomienia e-mail, które niemal każdy użytkownik otrzyma wraz z Twoim zaproszeniem i wiadomością, a to sprawia, że ten kanał komunikacji via LinkedIn jest 20 razy bardziej skuteczny niż posty czy reklamy.

10 Sales Navigator - Premium na LinkedIn™

Ogromny potencjał Sales Navigatora, niedoceniany przez ekspertów LinkedIn™, wykorzystać potrafią dopiero Sales Roboty. Dzięki SN Twój target będzie znacznie bardziej precyzyjny i kompletny. Portal oferuje dostęp do Sales Navigatora w cenie ok 300 zł za miesiąc na jedno konto. Dla klientów Sales Robots pakiet Sales Navigator dostępny jest 33% taniej.

Dla każdego konta LinkedIn™ podłączonego do Sales Robota konieczne jest włączenie Premium Sales Navigator.

11 Jak wyszukać właściwe osoby?

Przygotowując Twojego Sales Robota do pracy wykorzystaj nasz krótki wideo-poradnik  - poznasz tajniki Sales Navigatora i dowiesz się jak trafnie wskazać osoby z wybranej branży, o konkretnych stanowiskach, top managerów, na konkretnych obszarach, a także np. osób, które operują konkretnym systemem czy narzędziem. A do tego wiele więcej.

12 Co się dzieje po zdefinowaniu grupy docelowej - targetu

Twój nowy Sales Robot może zacząć pracę. Posługując się ulepszonym profilem Twojej osoby oraz uzbrojony w przydatne narzędzia sukcesywnie nawiązuje nowe kontakty nie przeszkadzając Ci w pracy. Dopiero gdy trafi na zainteresowanego, wkraczasz do akcji Ty i przejmujesz kontakt.

13 Czy mogę sam zapraszać osoby do kontaktów i wysyłać wiadomości?

Tak. Zaproszeni przez Ciebie mają priorytet, a Sales Robot pominie osoby, z którymi korespondowałeś. Możesz w każdej chwili zapraszać nowe kontakty, pisać do osób zaproszonych przez Sales Robota i nic złego się nie wydarzy.

14 Ile dziennie pozyskam leadów?

Użytkownicy Sales Robots mogą otrzymywać od 5 do 10% pozytywnych odpowiedzi na wiadomości od osób potencjalnie zainteresowanych. Wynik ten zależy od liczby Sales Robotów i skuteczności komunikacji. W trakcie kampanii możesz udoskonalać jej elementy, aby zwiększać jej skuteczność.

15 Czy Sales Robot utrudni dostęp do LinkedIn™?

Nie. Sales Robot pracuje na serwerze z dedykowanym IP. Nie masz żadnych ograniczeń w korzystaniu z portalu.

16 Czy mam dostęp do Panelu Sales Robota?

Oczywiście.

Dzięki Sales Robots możesz z jednego miejsca zarządzać całym zespołem Sales Robotów, a w tym:
√ tworzyć kampanie typu Teams - wspólna grupa docelowa i 100% deduplikacja
√ reagować na korespondencję zespołu dzięki wygodnemu Smart Chat
√ korzystać z automatycznych i spersonalizowanych szablonów odpowiedzi
√ jednym kliknięciem eksportować leady na e-mail lub via API do dowolnego systemu

A także masz dostęp do repozytorium wygenerowanych leadów i bogatych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki którym ocenisz prace Robotów.

17 Jak Sales Robot sprawdza się w mojej branży?

Sales Robot pracuje z Twoim kontem LinkedIn™ i bardzo skutecznie nawiązuje kontakty w segmencie B2B. Jest skuteczny również w wybranych kampaniach B2C, np sprzedaż samochodów i ubezpieczeń. Sales Roboty najlepiej sprawdzają się tam, gdzie grupa docelowa jest bardzo liczna, od kilku tysięcy osób, a sama branża zazwyczaj jest bez znaczenia.

18 Na jakim koncie prowadzone są działania?

Sales Robot pracuje na Twoim osobistym koncie LinkedIn™. To może być konto managerów, handlowców lub specjalnie stworzone konto, które dedykujesz do pracy Sales Robota. Zawsze jednak jest to Twoje konto, masz nad nim pełną kontrolę i pozyskane kontakty pozostaną u Ciebie na zawsze.

19 Czy LinkedIn™ ogranicza intensywne działania?

Tak. LinkedIn™ chroni użytkowników przed spamem i fake newsami poprzez odpowiednie limity dla różnych operacji, które jednak są na tyle wysokie, aby skutecznie prowadzić działania biznesowe na sporą skalę. Sales Roboty znają limity LinkedIn™ i utrzymują do nich bezpieczny margines.

20 Ile kontaktów można mieć na LinkedIn™?

Aż 30 000.

21 Minimalna liczba Sales Robotów to?

Dowolna. Możesz zamówić Sales Robots z jednym Sales Robotem, dwoma, a także potężny zespół dla kilkudziesięciu handlowców.

22 Mam wiele grup docelowych

Bardzo dobrze. Sales Roboty mogą kierować działania do wielu grup równocześnie i nawiązywać kontakt dedykowanym komunikatem.

23 Czy jest możliwa personalizacja treści wiadomości?

Oczywiście, jest taka możliwość. Sales Roboty potrafią odmieniać imiona w j. polskim i rozpoznawać płeć, a więc wyślą w pełni poprawną i elegancką wiadomość, np "Pani Mario, miło mi Panią poznać"

24 Czy mogę wykluczyć z działań Sales Robotów wybrane osoby lub firmy?

Oczywiście. Jeszcze na etapie LinkedIn Premium Sales Navigator definiujesz target - możesz dodawać, usuwać i wykluczać wiele wartościowych kryteriów. Dodatkowo w samym Panelu Sales Robots możesz dodać nieograniczoną listę firm, które zespół Sales Robotów pominie w swoich działaniach. Warto wykluczyć swoją firmę, konkurencję i najważniejszych klientów, a także pracowników Sales Robots :)

25 Jak wykluczyć duplikowanie leadów w zespole?

Dzięki funkcjonalności Sales Robots Teams masz taką możliwość. Sales Robots może dynamicznie dzielić leady w grupie docelowej pomiędzy Sales Roboty z całkowitą deduplikacją. Jest to zautomatyzowany proces, który uruchomisz jednym przyciskiem.

26 Na jak długo zawierana jest umowa?

Sales Roboty możesz zamówić już na 1 miesiąc, a umowa zawierana jest w 60 sekund on-line, bo oszczędzamy Twój czas również na etapie formalności.

27 Ile Sales Robotów zamówić?

Do każdego Sales Robota możesz podłączyć jedno konto LinkedIn. Jeśli Twój zespół liczy 5 osób - zamów dla nich 5 Sales Robotów.

Obserwujemy, iż ponad 85% kont osobistych LinkedIn podłączonych do Platformy Sales Robots może wysłać miesięcznie ponad 7000 wiadomości, ponad 800 zaproszeń profilowych i ponad 1300 zaproszeń e-mailowych. Sales Robot będzie potrafił wykorzystać ten potencjał, a Ty zwiększysz zasięg swoich działań zamawiając dodatkowe Sales Roboty.

28 Czy Sales Robot może pracować z fikcyjnym kontem?

Tak - to bez znaczenia. Na dodatek mechanizmy "anty-fake" portalu działają bardzo nieskutecznie.

29 Czy można w Sales Robots prowadzić kilka kampanii jednocześnie przez jedną osobę?

Oczywiście - dla jednego konta LinkedIn (1 Sales Robot) możesz wyznaczyć więcej targetów i do każdego przygotować osobną komunikację - różne treści wiadomości.

30 Czy potrzebuję Premium na LinkedIn, aby pracować z Sales Robotami?

Tak, pakiet Premium na LinkedIn jest niezbędny. Każde darmowe konto LinkedIn ma dodatkowe ograniczenia, wykupienie Premium Sales Navigator niweluje ten problem. 


W Sales Robots możesz udostępniać grupy docelowe między członkami zespołu.


Dla klientów Sales Robots pakiet Sales Navigator można zakupić ze zniżką 33%.

31 Potencjalne reakcje LinkedIn przy automatyzacji działań

Portal nie wykrywa działania Sales Robotów ze względu na zamknięty kod - nikt poza nami nie ma do niego dostępu.

Przez 3 lata naszych działań żadne konto klienta nie zostało zablokowane. Wyjątkiem są konta fikcyjne, które czasami są ograniczane przez portal - jednak zdarza się to bardzo rzadko - w naszej ocenie rzadziej niż odejście pracownika wraz z wartościowym kontem LinkedIn.

32 Konto pracownika czy avatar?

Wykorzystanie prawdziwego konta LinkedIn należącego do pracownika wiąże się z ryzykiem utraty wartościowych zasięgów po odejściu pracownika. Alternatywą jest użycie Avataru (konta fikcyjnego), które na zawsze pozostaje w firmie. 

Portal prowadzi niezbyt skuteczne działania w kierunku ograniczania fikcyjnych kont. Wg naszego doświadczenia zdarza się to bardzo rzadko - rzadziej niż pracownicy odchodzący z firmy wraz wartościowym kontem.

Konto typu Avatar może wyglądać bardzo autentycznie i osiągać dobre wyniki lead generation - dowiedz się więcej podczas prezentacji z naszym pracownikiem.

33 Ile wiadomości follow up wyśle Sales Robot do 1 leada?

Sales Robots może łatwo zaplanować całą sekwencję wiadomości z odstępami czasowymi. Dodatkowo Sales Robot potrafi omijać osoby, które wcześniej odpowiedziały.

Dzięki temu utrzymasz kontakt z leadami w Twoim zasięgu, aby zmaksymalizować konwersję w kampanii.

34 Jak wysyłać więcej zaproszeń na LinkedIn?

Zaproszenia e-mailowe - to nasza nowa funkcjonalność (wersja BETA udostępniona testowo dla klientów) pozwalająca na wysyłanie nawet do 4 razy więcej zaproszeń niż dotychczas, dzięki systemowi zapraszania via e-mail.

Nie musisz znać e-maili zapraszanych osób. Około 30% użytkowników LinkedIn udostępnia swój adres e-mail w Portalu, a Sales Roboty potrafią odczytać go i użyć do wysłania zaproszenia. 

Zaproszenia e-mailowe mogą działać równolegle z wysyłką standardowych zaproszeń - to Ty decydujesz czy chcesz skorzystać z dodatkowej wysyłki i zwiększyć intensywność swoich działań.

 

W Panelu:

Możesz dowolnie aktywować i dezaktywować dodatkową wysyłkę zaproszeń e-mailowych i wybrać odpowiedni przedział dotyczący ilości wysyłanych zaproszeń dziennie. Zaproszenia te, niczym nie różnią się od standardowych - w LinkedIn są one wyświetlane w ten sam sposób. Zaproszenia e-mailowe wysyłane są bez dodatkowej “notatki”.

Sales Robot inteligentnie decyduje jaki rodzaj zaproszenia wysłać do użytkownika: gdy obie opcje są aktywne to użytkownik publikujący swój e-mail otrzyma zaproszenie e-mailowe. Użytkownicy nie publikujący e-maila otrzymają zaproszenie standardowe.

W informacjach o zaproszeniach oczekujących możesz obserwować jak rozkłada się liczba zaproszeń na te e-mailowe i standardowe. Przy każdym użytkowniku, do którego możemy wysłać niestandardowe zaproszenie, dzięki znajomości adresu e-mail znajdzie się odpowiednie oznaczenie „@„.


Na LinkedIn:

System wysyła zaproszenia wykorzystując tę podstronę - https://www.linkedin.com/mynetwork/import-contacts/iwe/ podając login użytkownika znajdującego się na Twojej liście osób oczekujących w kolejce.


Uwaga! Aktualnie funkcjonalność zaproszeń via e-mail jest na etapie wersji Beta i została udostępniona dla klientów na testy.