Jan Kowalski

Sales Navigator LinkedIn - skuteczne rozwiązanie sprzedażowe

Data publikacji
24.03.2022
|
6 min czytania

Sales Navigator Linkedin to płatna usługa premium, której celem jest uzyskanie jak najlepszej skuteczności sprzedaży, zwłaszcza w sektorze B2B. Niektóre z działań prowadzonych na popularnej platformie społecznościowej Linkedin można jednak zautomatyzować, co znacząco ułatwia pozyskiwanie klientów.

Sales Navigator Linkedin – dlaczego warto z niego skorzystać?

Każdy przedsiębiorca chce zarobić na własnym interesie. Aby pomnażać przychody i dalej się rozwijać, nowi Klienci to rzecz absolutnie nieunikniona. Z tego powodu właściciele firm jeszcze bardziej chcą zwiększać swoje zasięgi i możliwości, wszak to one dają większą szansę na pojawienie się w pobliżu Klienta.
W dobie wszechobecnej digitalizacji i robotyki jednym ze skuteczniejszych narzędzi wspomagających generowanie leadów i sprzedaż B2B jest Sales Navigator. Pakiet ten posiada przede wszystkim intuicyjny interfejs, co jest kluczowe dla łatwego dostępu i poruszania się po serwisie LinkedIn. Cały system automatyzacji Sales Robots opiera się również na podstawowych funkcjach, które są w pełni zrozumiałe dla wszystkich odbiorców tego rozwiązania.

Sales Navigator, czyli narzędzie wspierające sprzedaż B2B

narzedzie_wspierajace_dzialania_b2b.jpg

Sprzedaż B2B jest niezwykle pracochłonnym i długotrwałym procesem. Potrzeba bowiem wielu działań podjętych przez handlowców oraz management, aby przyniosły to, na czym zależy obu stronom. W dobie pandemii wiele aktywności biznesowych zostało dodatkowo przeniesionych do przestrzeni internetowej.

Sales Navigator LinkedIn jest idealnie dopasowanym pakietem do tego typu działań prowadzonych w sieci przez przedstawicieli sektora B2B. To płatna usługa premium stworzona dla osób chcących budować, a także rozwijać kontakty biznesowe. Automatyzując niektóre działania na LinkedIn można w stosunkowo krótkim czasie doprowadzić do zwiększania wyników sprzedażowych oraz pozyskać wielu nowych klientów B2B z różnych branż. Im lepiej uzupełnione odpowiednie zakładki w Sales Navigator LinkedIn, tym większa skuteczność wykorzystywania tego rozwiązania.

W dzisiejszych realiach narzędzia wspierające sprzedaż są nieodzowne, aby można było zaistnieć na rynku, a następnie budować pozycję w swojej branży. Oczywistym jest natomiast, że im więcej pracy włoży się w takie działania, tym lepsze będą tego efekty.

Linkedin – portal czy program?

Każdy klient ma wybór: zdecydować się na portal LinkedIn albo wykupić dedykowane narzędzia. Każde z tych rozwiązań ma swoich zwolenników, każde ma swoje plusy i minusy, ale też każde może być dobre, jeśli jest odpowiednio prowadzone.

Coraz więcej firm decyduje się obecnie na kompletne i komplementarne rozwiązanie, czyli Sales Robot. Mogą wtedy liczyć nie tylko na wybór optymalnych rozwiązań, ale również porady czy wsparcie techniczne (Support Team Sales Robots). Jeśli więc marketing i sprzedaż w Twojej firmie mają stać na najwyższym poziomie, to warto zdecydować się na automatyzację od Sales Robots - firmy, która wie, jakie rozwiązania zastosować, aby klient był zadowolony, usatysfakcjonowany i pewny, ze inwestuje właśnie w to, co dla niego najlepsze.

Oceń ten artykuł
Oceń artykuł na 2 gwiazdekOceń artykuł na 3 gwiazdekOceń artykuł na 4 gwiazdekOceń artykuł na 5 gwiazdekOceń artykuł na 6 gwiazdek
(średnia ocen: 5.00 na bazie 6 opinii)
Kategorie wpisów

Kategorie wpisów

Bezpłatny kurs
Najlepsze praktyki generowania i ogrzewania leadów B2B z LinkedIn
Dołącz do wydarzenia VOD